21 Aralık 2012 Cuma

Cumaya Gittim Gelicem

Cuma namazında esnaf dükkanları kapanır. Anlarım. Çünkü çoğu esaf dükkanını kendi başına çevirir. Peki ya BİM ve ŞOK gibi büyük şirket marketlerine ne demeli? O kadar çalışanınız var da her dükkanınıza bir kadın çalışan almak çok mu zor. Bir o kadar da eminim büyük bir oranının dükkanı kapatıp arkada keyif çattığına. Mutlaka camiye gitmek isteyen olabilir. Ama o dükkanın açık kalmasını sağlamak da o kadar zor olmamalı. Müşteriye bu kadar önem veriliyor. Bugün öğle saatinde Bim'i de Şok'u da kapalı görmek çok sinirimi bozdu. Kapılarında bir 'Cumaya gittim gelicem' eksik. Sizce?

5 yorum:

  1. Hiç marketlerin kapandığına denk gelmemiştim, şaşırdım.
    Sakarya'da da sadece bayanların çalıştığı tesettür mağazaları var, onlar da kapatıyorlar camiye gideceklermiş gibi:) Sanırım erkek olan parton gidince o gelene kadar çalışanlar da keyif yapıyor.

    YanıtlayınSil
  2. Bayan mağazasının kapanması da iyiymiş :) Aynen, muhtemelen keyif saati. Ya da çizgiyi belli etme amacı. Çoğu kişi de patronların iyi niyetini suistimal ediyordur bence. Olan bize oluuyor... :) Şokun değil de Bim'in önünde bir sürü bekleyen vardı.

    YanıtlayınSil
  3. ben de bugün tesadüfen duydum bim'i, inanamadım, bayanlar da çalışıyor zaten, çok saçma, aynen dediğin gibi keyif çatanları da çoktur, ama dini bişeyler de var cuma saati iş yapılmazmış bereketi olmazmış falan filan diye, onlar da onu uyguluyorlar sanırım, şok'a da şok oldum o ayrı :)

    YanıtlayınSil
  4. Evet, Bim'in çizgisi belli ama şok ayrı bir şok :))

    YanıtlayınSil
  5. Ufak bir not: yazının fotografındaki eser de Ardan Özmenoğlu'na aittir. sevgiler:)

    YanıtlayınSil

Bir yorum bırak, sence? :)